Winds of Arcana: Ruination
Become the Ultimate Warrior Mage - Wield mighty weapons and unleash devastating magic as you grapple, glide, fight, and explore across a mysterious world. Discover Legendary Weapons - The Master Sword. The Lich Hammer. There are whispers of many more. Find them and their powers are yours: each with unique traits suiting a variety of different playstyles. Unlock Ancient Magic - Soul Crests are ancient magic items that hold the essence of long-forgotten warriors. Collect them to learn their power: and live your wildest battlemage fantasies. A Lovingly Crafted Metroidvania World - Grapple, Glide, Summon Platforms and more! Find Artifices to unlock the world and discover its deepest secrets. Experience the thrill of exploration with the challenge of platforming.