REPLAY BOYS
REPLAY BOYS is a visual novel with multiple endings including both romantic and platonic routes. It features wild characters, vivid CGs capturing moments of romance and chaos, and an exciting pace. Your decisions guide the outcome, choose carefully! You play as Hannah, video editor for up-and-coming boy band The Replay Boys. When their manager calls in sick right before The Replay Boys’ first big concert, Hannah is the only one who can fill in and save the day. Help the band through their arguments and uncover their fears and anxieties, while dealing with crazy fans, a cult, and time loops!