WWE 2K23 Steiner Row Pack for Xbox One
This product will no longer be available for purchase as of 11/1/2024. NOTE: All multiplayer servers for WWE 2K23 will be shutdown as of 1/6/2025. After that time, all game functions requiring online servers will no longer function. Get ready to hit that Frankensteiner with the Steiner Row Pack in WWE 2K23. Featuring the highly-anticipated franchise debut of WWE Hall of Famers and multi-time tag team champions, The Steiner Bros., it doesn’t take a math wiz to see this pack is a must-have. Players can also drop the mic as SmackDown’s very own Hit Row, featuring Top Dolla, Ashante Adonis, and B-Fab as the group’s manager. Each playable Superstar also comes with their own MyFACTION card. The Steiner Row Pack is already included in the WWE 2K23 Season Pass.