Adam's Venture: Origins
Start your adventure in Adam’s Venture: Origins. Set in the roaring 20’s, you play as explorer Adam Venture and go on a journey to unravel the secret of Eden. Together with your companion Evelyn, you explore ancient ruins and solve ingenious puzzles to find mysterious locales. As you travel to unique locations, you’re opposed by the evil Clairvaux company, who’s intentions for exploring artifacts could unleash chaos around the world.