88 Heroes - H8 Mode Activate!
Two new heroes - Cath Letics and The Mime – team up with the 88 Heroes to bring the pain to Dr. H8. But wait! The evil mastermind gets his revenge with H8 Mode: eight new levels so challenging, even the toughest hero will be tested!