112th Seed
Life must find a way! In a future where Earth has become uninhabitable and food is so scarce that most of humanity has perished, take the role of a seed that could restore hope! Make your way through the last labs constructed to cultivate a plant species capable of surviving any environment. Solve puzzles, avoid traps, grow plants and find an exit in this casual yet challenging pixel art platformer.