Astronite
Take control of the brave explorer Astronite in this 1bit metroidvania and explore a huge map with different zones full of hidden secrets._x000d_ Fight many different enemies, explore platforming areas and defeat big bosses that will stand in your way. Your goal is clear: eliminate the invasive species from your home planet._x000d_ _x000d_ - A great map full of secrets._x000d_ - Crowd of enemies and big bosses._x000d_ - Echo Doors: challenges only available to the most intrepid._x000d_ - Improve your skills with power-ups hidden on the map._x000d_ - Original soundtrack created by zeeWave Sound.