World of Warships: Legends – Adriatic Force
Obtain this set to receive Pan-European Tier IV Premium battleship Viribus Unitis—the Austro-Hungarian dreadnought that primarily served in the Adriatic Sea during the early 20th century. You'll also receive an Insignia, credits, and Rare Battle Boosters. This bundle includes: - Pan-European Tier IV Premium battleship Viribus Unitis - 1x Insignia - 1,000,000 credits - 10x Rare Battle Boosters If Viribus Unitis is already in your Port, you'll receive 9,375,000 credits as compensation. Some content, such as Boosters, Commander XP, camouflages, etc., only becomes visible upon reaching a specific account level in the game. Also, please note that some content, including ships, permanent camouflages, containers, and flags, as well as patch symbols and bases, can be used solely on the platform of purchase. You can obtain this DLC only once.