WARRIORS: Abyss - DYNASTY WARRIORS Jin Dynasty Classic Costume Set
This set includes a total of 19 extra costumes worn by 5 of the Jin dynasty heroes in the "DYNASTY WARRIORS" series. It will be added to the game in the first free update and will be made available once the player has completed the tutorial. Note: Please see the official site for more details on heroes included in this set.