WARRIORS: Abyss - Atelier Series Vacation Costume Set
This set includes 3 extra vacation-themed costumes for Sophie, Ryza, and Yumia from the "Atelier" series. It will be added to the game in the second free update and will be made available once the player has completed the tutorial. Note: Please see the official site for more details on costumes included in this set.