Versus Stockpile
"Buy 10 Versus Boosters, get 5 free! Accelerate your progression with 5 consumable Versus Bounty cards. Versus Bounty cards are for use in Versus multiplayer, including modes against bots. Completing a Bounty will reward you with XP boosts or additional Credits!"