Undisputed – Fighter Roy Jones Jr. '93
Boxing is Back! Undisputed is an authentic boxing game developed with care by dedicated fight fans, alongside the professional boxing community. This pack includes a young version of Roy Jones Jr. from 1993. PLEASE NOTE: This is a DLC only. To use this DLC, please purchase Undisputed Standard Edition.