Two Point Hospital: Exhibition Items Pack
ABOUT THIS CONTENT What is Art? Sure, it’s paintings and sculptures and things like that. But really… what is Art? Well, rather than dip into that profound can of worms, we’ve summarised our answer with a lovely collection of items. This content requires the base game Two Point Hospital in order to play.