The hustle and bustle of urban sprawl passenger operations and intermix of freight are yours to experience in Train Sim World: Rhein-Ruhr Osten. Take in the scenic backdrop of the North Rhine-Westphalia as you carry out passenger and freight duties whilst negotiating the busy Rhein-Ruhr route. Manage your trains through the route as it forges along two separate paths and deliver your cargo on-time. Whether you’re driving, riding along or watching the action, experience all the sights and sounds of German railways. Take control of two very different German trains, the DB BR 422 EMU as they serve the many passenger stations, and the MRCE BR 185.5 on freight duty. Featuring an electric simulation underpinned with expert technical knowledge and real-world data, the performance and sounds make them feel just like the real thing.