SWORD ART ONLINE Fractured Daydream - Demon King Costume Set
Additional customization skin usable for select characters. Demon King Costume Set includes: - Demon King's Robe - Demon King's Horn *Costumes and decorations can be equipped on the SKIN tab of the CUSTOMIZE screen, which will be available after clearing Story > Chapter 1 > Quest 1.