Every adventure requires a step into the unknown… Astral Planes offers you the chance to chart your own path, navigating an array of wonders and dangers alike. Travel through Rifts in space and time for a glimpse of strange, new realities. What will you discover, in a universe beyond limits? NEW CORE SYSTEMS AND TECHNOLOGIES. Unlock new Technologies, Actions, and Relics to manipulate space and interact with the galaxy in unexpected ways. Explore new realms filled with mysteries and opportunities. NEW PLANES TO EXPLORE. Traverse the Astral Planes to discover a wide variety of unique sites, each with properties and phenomena beyond the mundane. Come face to face with fascinating and terrifying creatures, uncover long buried secrets, or choose to explore the true nature of your past with the Riftworld Origin. NEW BRANCHING NARRATIVES. Encounter story events with more branching narratives than ever before! The Astral Planes are full of surprises, and hard choices will be necessary to reach your desired outcome. Make the right decision for your empire and chart a course that fits your play style.