Sprint Pack
Download the Sprint Pack and receive the new Sprint Game Mode, a new single player Sprint Championship and 24 new routes at four new locations! Take on challenging point-to-point races at four classic GRID 2 environments brought to GRID Autosport - California Coast, Hong Kong, Cote d’Azure and Okutama.