Sid Meier's Civilization Revolution
Sid Meier's Civilization Revolution challenges you to lead your chosen nation from the dawn of man to the space age on your quest to rule the world. Go head to head with history's greatest leaders as you wage war, conduct diplomacy, discover new technologies and build the most powerful empire the world has ever known.