CivRev MP Map Pack: The Elemental
Can you and your friends brave the elements in this multiplayer map pack for Sid Meier's Civilization Revolution? Includes Fiery Axis, Starfish, Oasis World, and Invasion USA. Can you stand the heat of the Fiery Axis? Cruise through narrow straights and engage in heated naval combat on a playful interpretation of the Firaxis logo. Storm the beaches of North America in Invasion USA. Lead your conquests from the frozen reaches of the North Pole to the broiling deserts of Mexico and everything in between! Scarce resources and vast deserts make the rare oases in Oasis World invaluable to your civilization's success as well as centers for mayhem. It is winner take all dogfight in the Balanced Starfish map with a strategic center.