Season Two Plunder Pass
Purchase a Sea of Thieves Plunder Pass and unlock the ability to earn extra Seasonal rewards as your Renown increases! Score emotes, premium cosmetics and even brand new Pirate Emporium stock before other players while you rack up Renown on the seas. Season Two's Plunder Pass offering features the new and fearsome Black Phoenix Sails, Flag and Figurehead, while other unlockables include the Witch Markings Makeup, Cronch Cutlass, Elemental Power Hull, Paradise Garden Cannons, new Backflip and Popcorn emotes, and the Shrouded Ghost Hunter Costume and Blunderbuss.