ONE PIECE: PIRATE WARRIORS 4 Yamato's Grand Tour Logbook & Soul Map 1
Yamato takes Oden's logbook as his personal bible. Set out with him on his own grand tour across various stages! *This product includes the Soul Map 1, which allows new skills to be acquired and existing stats and skills to be increased beyond current limits.