Nyotengu Character + Debut Costume Set
Get Nyotengu, the new addition to the DOA5LR fighter lineup, plus 5 of her costumes at a special price! Includes the character Nyotengu for DEAD OR ALIVE 5 Last Round, along with her Gym Class, Santa's Helper, Cheerleader, Nurse, and Bathtime costumes. *You must have the latest update installed before using these costumes.