This Special Ninjutsu DLC unlocks new Ninjutsu for your original ninja. Just like the Second Tsuchikage, emit chakra in the shape of a pillar, disintegrating all matter on contact! Content includes: - Ninjutsu: Particle Style: Atomic Dismantling Jutsu - Pillar (Heal Type) *After downloading this content, open the game and navigate to the Add-Ons section in the Gift Box at the Inn inside The Village Hidden in the Leaves online lobby. *This content is limited to Ninjutsu only. It does not include new VR Masters or Training Rank rewards.