Modern Leader Skin Pack
Enhance five Ara: History Untold leaders (Elizabeth I, Genghis Khan, Nefertiti, Sappho and George Washington) with the Modern Leader Skin Set, featuring modern versions of their in-game costumes. This bonus content is included with purchase of the Ara: History Untold Deluxe Edition.