The 4K Cinematic Pack renders cinematics at 4K resolution. Experience the epic story of the Bright Lord and the war for Mordor brought to life in breathtaking detail. IMPORTANT NOTE: This content is only supported for Xbox One X users. Win 10 users: requires AMD FX-8350, 4.0 GHz or Intel Core i7-3770, 3.4 GHz or better and AMD RX 480, 4 GB or NVIDIA GTX 970, 4 GB or better.