Maximum Football: Franchise Premium Access
The Maximum Football: Franchise Premium Access includes: Jump straight into the full Franchise Mode experience. Start new saves, play unlimited seasons, and build your legacy without limits. Franchise Pack: Get access to exclusive cosmetics, including Franchise gloves, helmet, pants, mask and more. This content requires the base game Maximum Football on Xbox Series X/S / Xbox One in order to play.