Maximum Football: Dynasty Premium Access
The Maximum Football: Dynasty Premium Access includes: Jump straight into the full Dynasty Mode experience. Start new saves, play unlimited seasons, and build your legacy without limits. Dynasty Pack: Get access to exclusive cosmetics, including Dynasty gloves, helmet, pants, mask, and fireball celebration. This content requires the base game Maximum Football on Xbox Series X/S / Xbox One in order to play.