Marisol Legendary Pack
Meet Marisol, Nathan's most trusted friend, and experience her chemistry with a teammate! Purchase Marisol Legendary Pack and get 500 points immediately! This Package includes: - Character - Marisol - 500 Points - Marisol Hair No.3 - Marisol Theme No.3 - Marisol Nametag - Marisol Growth Box Ticket x40 - Marisol FS Black Pack x5 *If purchased, the package cannot be refunded as it contains disposable/single-use in-game items that cannot be retrieved. *If you own Marisol, Marisol is exchanged for 50 Points as you open the package. *Upon purchasing, you cannot purchase Marisol Efficient/Character Pack DLC.