Invasion!
The British are bringing brand new secret weapons of tiny toy mayhem in 'Invasion!,' the second add-on to Toy Soldiers from Signal Studios! Put on your Kaiser’s helmet and command the German Army against a mad menagerie of new antagonistic toys, including flying saucers, chivalrous knights, and the “Rolls Royce of the Sky,” the WWII Mustang. Defend Germany in a new Survival level, two new multiplayer maps, and a new mini-campaign topped by the most calculating, head-strong boss of all (batteries not included)! Raise your saber, soldier, and lead the charge against… is that a spaceman? The Invasion has begun!