Holdfast: Frontlines WW1 - American Forces
Featuring the brave fellows of the 103rd Infantry Regiment (2nd Maine), part of the famous Yankee Division. It brings the American Forces to Holdfast, allowing you to fight for the land of the free and the home of the brave! Those who purchase the American Forces DLC will gain access to playing as the 103rd Infantry Regiment (2nd Maine) Officer and Riflemen skin. You will also unlock the iconic M1903 Springfield Rifle ready to turn ‘No Man's Land’ into ‘Yankee Land’. Content present in Holdfast DLCs is purely cosmetic. It doesn’t and never will impact gameplay. Your kind generosity will be put to good use and bring this genre of roleplay warfare games that all of us are fond of into the limelight. DLC Unique Unlocks ● Unlock the American Forces' 103rd Infantry Regiment Riflemen uniform for the Allied Powers. ● Unlock the American Forces' 103rd Infantry Regiment Officer uniform for the Allied Powers. ● Unique voice-acted cheers, shouts, and insults when playing as the Americans. Brilliantly voiced by a great man of many talents - Gassy Mexican. ● Unlock the iconic M1903 Springfield Rifle. ● Unlock the M1917 Revolver. ● Unlock the Model 1902 Army Officers Sword. ● Unlock the American banner for your playercard. ● Unlock the Yankee Doodle portrait for your playercard. ● Unlock the Doughboy title for your playercard.