Hell Let Loose Anniversary Edition
Over the past year, millions have heard the battle cry and risen to fight in this epic WWII first person shooter. Join the masses, where you and your teammates will face off against 50 other skilled soldiers, playing unique important roles, on a series of iconic battlefields. In this limited-edition bundle celebrating its first year, you’ll hit the ground running with over 13 different maps and 5 of the most popular DLC packs we’ve released. Strap up for a unique experience that’ll immerse you in bloody and brutal battles as you navigate the terrain in historical vehicles, uniforms, and weapons to maim your advisories in this action-packed game.