Hell Let Loose - Deluxe Edition Upgrade Bundle
Downloadable content. This content requires the Hell Let Loose base game to be able to play. Upgrade your base game to the Hell Let Loose Deluxe Edition and receive 3 of the most popular DLC packs – Hot Drop, False Front and Lethal Tide.