Gloomy Eyes - Soundtrack
Gloomy tunes for gloomy souls! Immerse yourself in 40 tracks of haunting Halloween-inspired melodies and classical horror animation charm. From eerie waltzes to tense, cinematic themes, Gloomy Eyes - Soundtrack captures the dark, whimsical atmosphere of the game. Perfect for setting the mood, whether you’re wandering through moonlit graveyards or facing a slow and inevitable death.