Funko Fusion - Yuletide Pack
Happy Holidays from all of us on the Funko Fusion team! We’re excited to share a free stocking filler to spread some holiday cheer and thank you for being part of our growing community! The free Yuletide Pack includes: - Yuletide Freddy - Yuletide Eddy - Yuletide Foxxo - Yuletide Proto Your support means the world to us, and we can’t wait to bring you more exciting adventures in 2025!