Funko Fusion - Fantastik Plastik Pack 4 - T-Bone and El Diablo
Introducing Fantastik Plastik! Add to your Funko Fusion collection with these original Funko characters. Straight from Funko’s wild imagination, these original misfits are ready to crash your collection with style, attitude, and just a little chaos: T-Bone – a bullheaded brawler who charges first and asks questions never. El Diablo – the devilish showman turning up the heat on every shelf.