Funko Fusion - Fantastik Plastik Pack 3 - Frank Von Veiner and Cutey Corn
Introducing Fantastik Plastik! Add to your Funko Fusion collection with these original Funko characters. Straight from Funko’s wild imagination, these original misfits are ready to crash your collection with style, attitude, and just a little chaos: Frank von Veiner – part sausage, part scientist, all deliciously mad genius. Cutey Corn – a sugar-coated sweetheart who packs one heck of a punch.