Farming Classics
This free extension of Farming Simulator offers a selection of authentic vehicles and equipment letting you to reconnect with the early years of modern agriculture! Once you have downloaded the additional contents, these will be available in the shop of the game. Be sure to have sufficient funds to buy them.