Enlisted - MG 42 early Squad
This pack includes: - A premium squad, consisting of three gunners and two engineers, armed with MG 42 early machine guns (Rank 4, Germany); - The engineers of this squad are able to build heavy machine guns nests; - 300 Gold When purchasing this pack, you will acquire a premium squad of the 2nd Panzer Division of the 4th Panzergrenadier Regiment for the Wermacht Forces in the Moscow campaign. The division was formed in August 1939. It took part in invasion of Poland, invasion of Greece and Operation Barbarossa. Since september 1941, the division is in the spearhead of Operation Typhoon aiming at the capture of Moscow. The squad consists of 3 soldiers of the “Gunner” class, equipped with MG 42 early machine guns (unique weapon, that is available for this squad only) and 2 soldiers of the "Engineer" class. The engineers of this squad are able to build a new type of building - heavy machine guns.