Ena's Outfit: Felyne Shelter Garb
Contains the following content: ● Ena's Outfit: Felyne Shelter Garb This content is cosmetic and does not confer any status benefits. Note: After purchasing, restart the game to receive add-on content. Outfits can be changed using the chest in Your House after progressing the game to a certain point.