DOA5LR AQUAPLUS Mashup - Hitomi & Yuki Morikawa
The sale of this content will be discontinued after December 12th, 2020. You will still be able to continue to use the content you have already purchased. This is a costume for Hitomi based on Yuki Morikawa from WHITE ALBUM: Tsuzurareru Fuyu no Omoide. - This costume is destructible. *This costume is also included in the full costume set. Please do not purchase both the full set and the individual content. *You must have the latest update installed in order to use this content. *A free download of DOA5LR Costume Catalog LR40 is required. *You must purchase the necessary characters before using this content.