Devil May Cry 5 (with Red Orbs)
Until November 9th 2:00 UTC, buy the digital edition of Devil May Cry 5 and receive 100,000 Red Orbs for free! The ultimate Devil Hunter is back in style, in the game action fans have been waiting for. A brand new entry in the legendary action series, Devil May Cry 5 brings together its signature blend of high-octane action and otherworldly original characters with the latest Capcom gaming technology to deliver a graphically groundbreaking action-adventure masterpiece. Noted: Language support for Chinese(Traditional and Simplified) and Korean is available by downloading the "Asian Language Pack" in the bundle.