Destiny 2: The Edge of Fate Rewards Passes
Grants both Rewards Pass entitlements for Destiny 2 The Edge of Fate. (NOTE: You must log into to Destiny 2 at least once during the Year of Prophecy to claim rewards from the Edge of Fate Rewards Passes. Additionally, purchasers who already own both Rewards Passes will not receive additional content.)