Crossout – Dragonfly (Lite edition)
— Unique armoured aircraft: “Dragonfly (Lite edition)”; — New movement part: rotor “MR-2 Maple”; — New movement part: rotor “Impeller”; — Cabin: “Bat”; — Weapons: rocket launcher “Pyralid” (2 pcs.); — Hardware: engine “Razorback”; — Early access to new structural parts; — Maximum number of parts increased to 70. The consequences of conflict can sometimes be worse than the conflict itself, and the Faction war is no exception. The clash between the military’s deadly armoured aircraft and the Firestarters’ insane passion for explosions not only turned the Valley into a battlefield, but also gave birth to the “winged dragons” that sow fear on the ground and in the skies. The unique armoured car presented in the pack is known for its balance of weapons, combination of modules and speed in combat. To put the car in the garage, go to the “Packs” tab, select the desired armoured car and click the “Assemble” button. When you purchase this pack, the number of parts that can be used to build a vehicle increases up to 70. Attention! Storage overflow is possible under certain conditions. Buying the pack also gives early access to several structural parts. Some parts are unique and can only exist in a single copy. Paint cans are a way to make your armoured car different from the pack. Attention! The modes with armoured aircrafts and a special slot for them become available from reputation level 10 with the “Engineers” faction!