Conqueror Toolkit
After purchase, the following rare tool blueprints can be added to the game. With rare tool blueprints, you can manufacture them in the tool and equipment room in the camp, and you can also manufacture them on the manufacturing table in any level. Flame Trap (Rare Tool Blueprint): After you have the blueprint, you can make a flame trap. In the desolate world of the end of the world, resources are scarce. The flame trap is an efficient defense device that can release fierce flames when the enemy approaches. The flame can continue to burn until the enemy dies. In the process of exploring unknown areas, players will encounter various hostile forces. The flame trap will help them establish a safe area and protect their companions. Make good use of this tool to write the legend of the conqueror in the cruel end of the world. Red Light Machine Gun Tower (Rare Tool Blueprint): After you have the blueprint, you can make a "Red Light Machine Gun Tower", an advanced defensive weapon that can eliminate enemies with amazing firing speed and accuracy. The Red Light Machine Gun Tower uses high-tech laser technology to fire deadly red bullets that instantly penetrate the enemy's body and cause huge damage. Its unique design allows it to work stably in various environments, whether it is urban ruins, wilderness or underground laboratories, it can effectively provide protection. Electromagnetic Trap (Rare Tool Blueprint): With the blueprint, players can create an "electromagnetic trap", which is an ingenious and deadly defensive device. The electromagnetic trap releases a powerful electromagnetic pulse, which can instantly shock the approaching enemy and cause a lot of damage. The concealment and efficiency of the trap make it a key element in combat.