Chosen Champion Bundle
Be ready for combat in this life or the next with the trappings of a timeless melee fighter, weapons that won't let you down and a drum to set the tempo of battle. The Chosen Champion Bundle contains the Graveyard Gladiator Costume, Weapon Bundle and Drum, along with 550 Ancient Coins to spend in the Pirate Emporium and a free bonus of 25,000 gold.