BEFORE I GO Demo
Explore the haunting, dreamlike fantasy world of BEFORE I GO, a punishing Metroidvania where you embody the innocence of an inner child on an allegorical odyssey towards death acceptance. The end is inevitable, but will you brave the journey? The world is old and unwell. An ominous affliction has left every living soul weak, terrified and helpless before despair. But this paralyzing infestation has left the innocence of a young child untainted. Lost in limbo, an otherworldly journey awaits you. Find answers. Face your greatest fear. Confront reality. BEFORE I GO depicts a contemplative reflection on existence and the transitory nature of life. Lose yourself in this enigmatic tale. In adversity, find your way to deliverance and peace. BEFORE I GO is a challenging side-scrolling action-platformer that distils the classic genre to its most beloved aspects, fulfilling old-school platformer lovers as well as fresh mechanics enthusiasts.