Beautiful but Deadly Bundle
Nature has teeth! Leave the mark of the mandrake on your foes by stepping out in the graceful Mandrake Costume and wielding weapons cultivated from its roots. The Beautiful but Deadly Bundle contains the Mandrake Costume, Weapon Bundle and Speaking Trumpet, along with 550 Ancient Coins to spend in the Pirate Emporium and a free bonus of 25,000 gold.