Assassin’s Creed Mirage Master Assassin Upgrade Bundle 1
Enhance your Assassin’s Creed Mirage experience with this upgrade bundle, which includes: - Deluxe Pack: Dress yourself as a prince and play with the Sands of Time to turn the world of Baghdad into a wonderous tale in which the flow of time can be manipulated. This Prince of Persia–inspired pack contains an outfit, a sword, a dagger, a mount skin, an eagle skin, a talisman and an outfit dye. - Lightning Pack: Rumble like the thunder by wielding these deadly weapons to strike your enemies as fast as lightning. This weapons pack contains both a sword and a dagger. - Jinn Pack: Dress yourself as a jinni and slowly drain your opponents by skimming the tip of your poisonous blades along their veins. This pack contains an outfit, a sword, and a dagger. - Fire Demon Pack: Summon devilish monsters from the underworld by using your burning weapons to rip the souls from your opponents’ chests. This pack contains an outfit, a sword, a dagger, a mount skin, an eagle skin, and an outfit dye. - Master Assassin Pack: “Out of the dark, you will come into the light.” Those words resonate strongly with the aesthetic of these iconic Assassin robes. This pack contains four costumes. - Guardian Pack: Keep the secrets of the First Civilization deeply buried in the sand by dressing yourself as a guardian of the old temple. This pack contains a costume and a mount skin. Also includes a digital art book and selected game soundtrack, accessible here: assassinscreedmirage.com/digital-artbook This content requires the Assassin’s Creed Mirage base game in order to play.