Amazing Adventurer Bundle
Why risk venturing into perplexing passageways, especially ones where legendary beasts roam freely, when there's a safer way to acquire treasures? The Amazing Adventurer Bundle contains the bullish Labyrinth Looter Costume, Weapon Bundle and Drum, as well as 550 Ancient Coins to spend in the Pirate Emporium and a bonus haul of 25,000 gold.