Demolish & Build 3
Step into the boots of a demolition company owner. Accept and complete contracts to earn money, allowing you to buy new equipment and upgrade your business. Use powerful tools, from sledgehammers to giant excavators, and experience the realism of a true construction site, where every brick matters. Demolish & Build 3 is a first-person simulation game in which you play the role of a demolition company owner. Your main tasks involve demolishing and building various structures, while managing your growing company. To help you with those tasks, you can utilize a wide array of diverse tools, equipment and vehicles. The construction site is yours Breaking walls, cutting roofs, leveling land and building new structures are your daily bread. Diverse tasks from your customers are an excellent opportunity to earn a lot of money. Will you be able to complete them quickly and accurately enough to meet their expectations? Start the engines! Throughout the game, you can use numerous vehicles, all with detailed models and sounds. Each can be driven both from a cabin and outside perspective. Some vehicles, such as the Excavator, include several different attachments like shears or jackhammers to help you with more specialized tasks. The most realistic approach Have fun with a brand new, realistic demolish model, where every tool, vehicle and fragment is physically simulated. All parts of the structures interact with each other, meaning that getting rid of a few strategically placed elements can collapse an entire building. Delve into the perfect balance between realism, performance and joy of destruction. You are the boss You’ll start the game with a small plot of land and a simple shack. By the end, you’ll own a vehicle park. Every machine is versatile and can handle various tasks, leaving you to choose the right one for the job. Find your favorite set of equipment, master its operation and put it to good use!